Az igazán sikeres cégek – hasonlóképpen, mint az olimpiai sportolók – soha sem egymaguk érik el a sikert. Mindig eljön az a pont, amikor teljesítőképességük lelassul, és külső segítséget kérnek. Ahogy az olimpikonoknál, úgy a cégeknél is időközönként eljön az a pont, amikor:
A belső emberek húzzák a hajót előre, de sokszor a hajóból nem látni, hogy merre kell menni. Ekkor van szükség arra az emberre, aki ott áll a parton, és látja a közelgő veszélyt.
A külsős marketing tanácsadás során fel fogom tárni, hogy a cégben marketing, értékesítési, kommunikációs szempontból hol van fejlődési potenciál. Ezt felhasználva pedig meghatározunk egy célt, és ehhez a célhoz párosítjuk a marketing erőforrásokat.
A közös munka lényege, hogy a vállalat egy olyan modern stratégia birtokába jusson, amellyel radikálisan növelheti piaci részesedését.
Sokan mondogatják, hogy a türelem rózsát terem. Erre van egy mondásom: Ha túl sokáig várunk, nem a rózsát találjuk, csupán a gyomokat, amiket azok hagytak, akik megelőztek minket.
Éppen ezért vallom, hogy érdemes gyorsan lépni, a piac ugyanis a rugalmasságról szól. A konzultációs igényt követően kolléganőnk jelentkezik különböző időpont-javaslatokkal, valamint egy előzetes telefonbeszélgetés során egyeztetjük a tanácsadáshoz szükséges anyagok átküldését.
A 2-3 órás konzultáción összeállítjuk a stratégiai tervet, amelyről egy összegzés is készül, és amihez konkrét mintákat, javaslatokat is csatolunk.
Ők büszkék, hogy velünk dolgozhattak, mi büszkék vagyunk, hogy velük tarthattunk cégük marketingmegújításában.
A mi piacunkon olyan aktív, stratégiára épülő marketinget senki nem végez, mint mi. Ebben pedig rengeteget segített Jagodics Rita.
Ritával azért szeretek együtt dolgozni, mert pezsgést hoz a cégünk életébe. A járvány első időszaka alatt közösen 19-re lapot húztunk, és tető alá hoztuk az első Magyar Kozmetikus Webkongresszust. A rendezvény után – amire egyébként a hazai kozmetikus táradalom 30%-a beregisztrált – Rita nem engedte el a kezünket, hanem segített a marketingben, sőt, a sales-ben is.
Rita egy olyan stratégia kiépítésében segített, amely ahhoz kellett, hogy a viszonteladóink is több Vitaking terméket tudjanak eladni. Hiszen, ha ők sikeresek, mi is azok leszünk.
Részt vettem a Rita vezette Elit Marketing Programon. Az ott tanult stratégiának is köszönhetően 15%-os forgalomnövekedést értünk el. Köszönjük!
Ha szeretnél konzultációs időpontot igényelni, kérjük, add meg elérhetőségeidet,
és tanácsadó kollégánk 1 napon belül felveszi veled a kapcsolatot.