Amikor a marketing stratégiává válik, akkor tesz egy cég számottevő versenyelőnyre a piacán.
- Jagodics Rita -
Jagodics Rita, kereskedelmi marketing szakértő, stratégiai tanácsadó, az Országos Nagykereskedelmi és Gyártói Konferencia megálmodója, a Made In Marketing című könyv szerzője, 2020-ban az Év Regionális Vállalkozója, mentor, publicista és cégvezető.
Rita az ezredforduló óta van a pályán. Ez idő alatt több mint 600 céggel dolgozott együtt, több mint 10 000 fő járt a tréningjein, előadásain. Ritával együttműködő cégek az elmúlt években 11 rangos szakmai díjat is nyertek, ez szintén bizonyítja szakértelmét és tanácsadói sikerét.
A sajtó kereskedelmi marketing szakértője
A TV2, az ATV, az Index, az Origo, a Pénzcentrum, a Világgazdaság, a Hirado.hu folyamatosan megszólaltatott szakértője, a Haszon Magazin marketing rovatának állandó szerzője.
A sajtó kereskedelmi marketing szakértője
A TV2, az ATV, az Index, az Origo, a Pénzcentrum, a Világgazdaság, a Hirado.hu folyamatosan megszólaltatott szakértője, a Haszon Magazin marketing rovatának állandó szerzője.
1
Olyan hatékony marketingtervvel, amely a potenciális célpiac igényeit veszi figyelembe, és képes kiemelni a céget a marketingzajból.
2
Felszínre kerül, hogy a cég stratégiájában pontosan milyen tényezőket kell megváltoztatni, hogy azok ne akadályozhassák a növekedést marketinges szempontból.
3
A folyamatot úgy hozzuk létre, hogy a teljes process az érdeklődők, az ajánlók és a rajongók megszólítására összpontosuljon.
4
Akár a munkatársakkal, akár egy ügynökséggel együtt dolgozva, piacvezető marketing stratégia kerül kialakításra.
1
Megbízás hossza:
2-3 óra
Kiknek ajánljuk:
Olyanoknak, akik egy adott projektben elakadtak, kérdésük van, egy marketingproblémára keresik a megoldást.
Tartalma:
Rita a felkészülés után találkozik veletek, amelynek során az adott kérdésben, problémában konkrét megoldásokat, stratégiát kaptok.
Eredménye:
Gyakorlatias választ kapsz a kérdésedre, de akár egy teljes stratégiát is átnézünk. Mintákat és megvalósítási segédletet is átadunk a tanácsok mellé.
2
Megbízás hossza:
1-2 hónap
Kiknek ajánljuk:
Nagyobb cégeknek vagy kisebb, de fejlett cégeknek, akik alaposabb, mélyebb átvizsgálását kérnek, például azért, mert az eredmények nem a tervek szerint jönnek, vagy mert izgalmasabbá tennék a marketinget, esetleg új terméket szeretnének sikeresen piacra dobni.
Tartalma:
Az audit során piackutatást (potenciális vevők, meglévő vevők, versenytársak), kommunikációs auditot (Google, Social media, Honlap, Hírlevél, Katalógus, egyéb reklámanyagok), versenytárs-elemzést és részletes marketingstratégiát készítünk és adunk át.
Eredménye:
Egy teljes körű felmérés, amelyből kiderül, a cég hol helyezkedik el a vevők fejében, hogyan áll a versenytársakhoz képest, mit kell ahhoz tenni, hogy piacot nyerjen, profitot növeljen egy eredményesebb marketing stratégiai által. Részletes tervet kapsz a megvalósításhoz: milyen eszközöket ajánlunk használni, mit kommunikálj, hogy piacot nyerj, milyen stratégiát és folyamatot építs fel. A stratégia alapján egész évre megvalósítható a marketing.
3
Megbízás hossza:
3 hónap – 1 év
Kiknek ajánljuk:
Olyan cégeknek, ahol szükség van egy szakértőre, aki összefogja és sikerre viszi a marketinget.
Tartalma:
Az auditnál részletezett lépések mellett heti szintű együttműködésben segítjük a marketinged.
Eredménye:
Árbevétel-növekedés, márkaismertség és sikeres eredmények az egyedülálló marketingstratégia révén.
Szeretnél versenyelőnyt jelentő marketinget? Kérjük, add meg elérhetőségeidet,
és tanácsadó kollégánk 1 napon belül felveszi veled a kapcsolatot.